kdebluetooth

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 3 Mar 2005, 01:26:46 CET

Udało mi się to w końcu zbudować, ale musiałem wygrzebać źródła z srpms z
conectivy, bo tylko tam znalazłem źródła do wersji 3.3.2. Nowsze snapy z
ftp.kde.org... się nie budują.

Pytanie : co zrobic ze źródłami, bo mogę dalej poprawiać tego speca, tylko nie
wiem co z tymi źródłami. Teoretycznie mogę wrzucic je na jakiegoś ftp aby
distfiles sobie je zaciągnął, ale chyba nie tędy droga?

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:0x3C1FB   Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics