htpasswd (apache-mod_auth) vs htpasswd (thttpd)

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 3 Mar 2005, 16:28:13 CET

On Thu, 3 Mar 2005, Przemysław Stanisław Knycz wrote:
> Na to wychodzi że mamy konflikt i nie da się zainstalować thttpd jeśli
> mamy zainstalowany mod_auth.
[...]
> 2) Poprawiamy i robimy pakę htpasswd:
> - jeśli tak to z którego?
> a) apache,
> b) thttpd.

Kiedyś się na to natknąłem, ale... zastosowałem pkt.1 z braku czasu :D
IMO należy zrobić paczki z htpasswd z każdego pakietu. Wzajemnie
obsoletujące się (bo chyba funkcjonalność mają identyczną - któryś ma
jakieś nietypowe rzeczy?). Będą 3 do wyboru (przez admina):
- apache
- apache1
- thttpd

Plus jest jeszcze taki, że samo htpasswd jest użyteczne poza http (pliki z
hasłami).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost