htpasswd (apache-mod_auth) vs htpasswd (thttpd)

Przemysław Stanisław Knycz pknycz w kolnet.com.pl
Czw, 3 Mar 2005, 16:44:21 CET

Witam!

Paweł Gołaszewski napisał(a):
> Ja myślę, że na początek tak należy zrobić - potem będzie można
> zadecydować która implementacja jest najlepsza... albo może 3 są
> identyczne?

To sprawdzę za jakąś chwilę.

> BTW - jesteś 100% pewien, że są identyczne? Bo ja nie... apache1 i apache2
> raczej tak i tutaj myślałem o zostawieniu tego z apache2, ale thttpd? Nie
> wiem.

Nie jestem pewien, ale jeśli będzie *dokładnie* to samo, to ? Zwiększamy
entropię ? I potem biedny user będzie miał ból głowy i będzie musiał
brać nospa bo dostanie do wyboru 3 pakiety, po 20KB każdy i nie będzie
wiedział co wybrać ?

Rozumiem że jeśli się będą różnić to w description wklejamy htpasswd -h ? ;)

Zdrówko.

--
  . m a i l t o  pknycz a t kolnet d o t com d o t pl .
| Przemysław Stanisław Knycz, JID: djrzulf w kol.net.pl |