SPECS: courier-imap.spec - updated to 4.0.2 - changed URL to http:...

Andrzej Augustynowicz andree w pld-linux.org
Pią, 4 Mar 2005, 16:09:19 CET

Dnia piątek, 4 marca 2005 15:37, Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz napisał:

> Ok, w czym jest problem?
nastąpiła duża zmiana (wydzielona cała część odpowiedzialna za autentyfikację)
i wymaga triggerów na kilka pakietów z courier-mta.org
problemem jest czas :-)
ale właśnie mam cały weekend wolny, więc pewnie uda mi się to skończyć

--
Andrzej Augustynowicz
http://ds5.agh.edu.pl