SPECS: courier-imap.spec - updated to 4.0.2 - changed URL to http:...

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Sob, 5 Mar 2005, 07:36:42 CET

(Sat, 05 Mar 2005 01:04:08 +0100) Marcin Sztolcman <msztolcman w post.pl>:

> po czym poznac ze dziala/nie dziala ? bo wydaje mi sie ze u mnie jest ok
> - na biezaco widzi zmiany przy jednoczesnych operacjach via imap na
> skrzynce za pomoca webmaila i programu z localhosta, a to chyba o to
> chodzi ?

Chodzi o:
imapd: Failed to create cache file: maildirwatch (dzeus)
imapd: Error: Input/output error
imapd: Check for proper operation and configuration
imapd: of the File Access Monitor daemon (famd).

oraz:
imapd: malloc: Input/output error

--
Robert 'dzeus' Graużenis