AC main

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 6 Mar 2005, 08:42:34 CET

> /me rozumieć, że "brak czasu/nie chce mi się/zróbta sobie sami/wali
> mnie to" (niepotrzebne skreslić) - dlatego nie jest to pytanie mające
> na celu kogolwiek zmuszać do pracy ale raczej w celu uzyskania
> odpowiedzi na pytanie "na czym stoimy?" i "dokąd zmierzamy?".

Od siebie moge jedynie dodac, ze prace na dokonczeniem instalatora
utknely z powodu -ENOTIME, a to co jest obecnie nie nadaje sie do isos.
Odnosnie isos to nie ma ich z tego samego powodu, jak i z koniecznosci
poprawienia iso priority (na co tez -ENOTIME). I trzecia rzecz ktora
utknela z braku czasu to update'y RA. I krotkie FAQ:

Q: Kiedy bedzie dokonczony instalator?