pwlib/openh323

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 6 Mar 2005, 20:09:06 CET

Dnia 06-03-2005, nie o godzinie 19:57 +0100, Paweł Gołaszewski
napisał(a):

> ten duet to takie wodogłowie, że jeszcze mnie trzęsie jak kiedyś w tym
> grzebałem (obym nigdy więcej nie musiał...).

Zrobiłem pwlib, ale przy kompilacji openh323 zaczyna się sypać, no i
ręce mi opadają powoli. Skok w wersjach jest spory, ale system budowania
z zakodowanymi na twardo niektórymi ścieżkami jest beznadziejny. My
nakładamy na te liby pełno patchy, ciężko się połapać jak człowiek musi
je portować do nowszej wersji :/

Artur

zatem jeśli nie ma rozwiązania, to nie ma problemu.