SPECS: courier-imap.spec - updated to 4.0.2 - changed URL to http:...

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Nie, 6 Mar 2005, 22:46:45 CET

(Sun, 06 Mar 2005 18:35:09 +0100) Marcin Sztolcman <msztolcman w post.pl>:

> mniej wiecej, ale niepotrzebnie sie irytujesz... :)
> do posta wczesniej wrzucilem swoje konfigi, moze cos pomoga....

Hmm, jak uruchomię fam z ręki to wszystko działa, coś jest spieprzone z
naszym famem, nie bardzo działa z inetd, na workstacji zauważyłem że po
instalacji różnych pakietów pod Gnome nie regeneruje mi menu.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User