Jak to w th będzie ( dłuuuuugie )

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 7 Mar 2005, 00:24:52 CET

On Sun, Mar 06, 2005 at 11:28:47PM +0100, Mariusz Mazur wrote:
> O trwającym obecnie przestoju z
> przenoszeniem paczek z 'ready' wiedzą chyba wszyscy, ale z czego wynika to,
> że żadna z pozostałych trzech osób się tym nie zajmuje? Boją się, że mogą o
> czymś nie wiedzieć, a nie chcą popsuć?

Nope. Od przenoszenia paczek jest w tej chwili Averne i havner. Nikt
inny. Owszem, parę osób ma dostęp do ftpa z racji posiadania woota na
ep09-pld, ale z tego co mi wiadomo nikt nie wykorzystał tej możliwości
do robienia ruchów na ftp.

> JAK BĘDZIE W TH
> (ciach 200 linii)

Zasadniczo nie potrafię ocenić wyższości tego rozwiązania nad obecnym,
Acowym. Na to przyjdzie czas w parę miesięcy po rozpoczęciu puszczania
zleceń dla Th. Ale fajnie, że ten tekst napisałeś, trochę wyjaśnia.