Jak to w th będzie ( dłuuuuugie )

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 7 Mar 2005, 09:27:48 CET

> Najważniejszą zmianą będzie przywrócenie znanego z Ra trybu umieszczania
> paczek w 'main'. Będzie to polegało na tym, że wszystkie paczki po zbudowaniu
> będą trafiały do 'test' w celu... no cóż -- przetestowania. Te paczki, które
> będą się nadawały do przeniesienia do 'main', będą przenoszone.

Super. Pomijajac wieksza wygode uzywania automatyki z AC (reczne
upgrade'y paczek na builderach RA bywaja czasochlonne) to automatyka z
RA jest IMO sensowniejsza. Z powodow o ktorych wspomniales: ze ready
sluzy swemu pierwotnemu celowi czyli przechowywaniu kandydatow do main.

> Ciekawych pomysłów na zapewnienie jakiegoś sensownego kanału, dzięki któremu
> zainteresowani mogliby być informowani o błędach klasy security, można by
> pewnie zaproponować jeszcze kilka.

Mi sie marzy, zebym mogl wybrac sobie w bugtrackerze liste paczek i byc
informowanym (mail and/or jabber) o wszystkich zdarzeniach majacych
miejsce w bugtrackerze, a dotyczacych owych paczek. Czesto po prostu nie
mam czasu wejsc na bugtrackera i sprawdzac recznie czy sie cos nie
pojawilo. A jak dostane maila, to sa szanse ze sie tym po prostu zajme,
nie wchodzac na strone. Wiem, ze kiedys ten pomysl przewinal sie przez
liste, nie wiem natomiast czy zostal wdrozony :) Jezeli zostal, a ja nie
jestem doinformowany to sorry. A bedac juz przy temacie powiadomien...
Jest sobie lista cvs-commit. Oczywiscie mozna sobie poustawiac filtry
zeby wychwytywac interesujace dana osobe maile... Ale czy nie bylaby
lepsza mozliwosc wyboru (gdzies, jakos, nie mam pomyslu teraz)
konkretnych specy (np + z konkretnego brancha) o ktorych chce byc
informowany? Gdyby jeszcze zostalo wprowadzone proponowane przez Ciebie
"cos" na ksztalt commilogow do zlecen dla builderow, to bylo by mile
dostawac powiadomienia o budowaniu wybranych paczek. Mysle, ze to by
zdecydowanie moglo ulatwic zycie :)

I tak jeszcze odnosnie nowej automatyki do przenoszenia paczek... IMO
bardzo by sie przydalo, zeby po przeniesieniu paczki X do main,
poprzednia jej wersja zostawala przez jakis czas. Czy to w main czy w
jakims innym katalogu. Tak, wiem ze dyski nie sa z gumy, wiem ze mozna
zbudowac sobie starsza wersje z cvs, wiem ze przy nowej automatyce
szanse na puszczenie bubla do main sa mniejsze itd itd, ale mimo
wszystko taki zawor bezpieczenstwa bylby mily, a w przypadku pojawienia
sie bubla rowniez przydatny.

> A i pytanie, czy znajdzie się ktoś inny, bo havner się nie
> sklonuje, niektórych ludzi wręcz szkoda przeznaczać do zajęć nietechnicznych
> (a i pewnie nie mieliby na to czasu), a świeża krew w PLD i owszem, jest,
> ale... no cóż -- jest jednak trochę zbyt świeża.

Klonow qboosha i havnera to by sie nam zdecydowanie wiecej przydalo :)
48-mio godzinna doba rowniez :)

M.