Jak to w th będzie ( dłuuuuugie )

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 7 Mar 2005, 21:54:07 CET

On poniedziałek 07 marzec 2005 21:38, Jakub Bogusz wrote:
> Jednego pakietu tak, wymaganych przez niego innych pakietów (bez ścisłej
> zależności od wersji) już nie - albo mamy loterię, albo
> choose_equivalents_manually i wnerwiający quiz z kilkunastoma+ pytaniami.

Testowanie bardzo dewelowych wersji w obrębie danej dystrybucji jest
ograniczone (to nie nest, nie można sobie zupgrejdować jakiejś ważnej
biblioteki do snapa, bo to blokuje zwykły rozwój), więc to nie powinno być
zbytnim problemem. Innymi słowy jest bardzo mało prawdopodobne, żeby leżał
jakiś snapshot biblioteki (a to głównie te są w zależnościach).

> Nie wiem jak z serwerem na ftp.* - ale np. pure-ftpd nie pozwala wejść
> do katalogów .[!.]*, więc nawet nie ma jak zobaczyć, co się zbudowało ;>

Proftpd (teraz na ep09) pozwala. Zresztą w .stat często są ważne informacje,
więc trudno, żeby to było zablokowane.

> No niekoniecznie. test zostało śmietnikiem nieco później, przy
> wyłączeniu tagowania przy budowaniu.
> Przedtem IIRC zdarzało się przenoszenie z test do ready.

Przedtem afair w ogóle nie było tagowania :)
A możliwość przenoszenia z test w ac wprowadziłaby dodatkowe zamieszanie.

> Co najmniej kilka razy w miesiącu dla grup > kilka pakietów.
> Pary albo trójki pakietów częściej (np. jakieś dclib+już-nie-dcgui, albo
> sip+PyQt+PyKDE).
> Grupy po kilkadziesiąt pakietów raz na parę miesięcy.

Znaczy to jest przydatność flagi upgrade?

> I zgłaszając błąd typu "nie działa pr0n patch" można zablokować
> uaktualnienie security ;>

Najprawdopodobniej nie zdąży :)
Zresztą zamknięcie błędu to jest jakieś 30 sekund roboty.