bigsister.spec

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 8 Mar 2005, 10:04:13 CET

Dnia 05-03-2005, sob o godzinie 20:03 +0100, Michał Panasiewicz
napisał(a):
> mam nastepujacy problem, odpalam z palca skrypt cgi w perlu
> ( bigsister.spec) i generuje na konsole mi normalnie kod strony z kolei
> jak odwołuje sie przez apacza http://localhost/cgi/bswebadmin nie
> http://localhost/bs/ (scrypty cgi nie działają niestety) jak by ktos
> mógł zerknac na to, i potwierdzic czy to tylko u mnie czy nie działa
> ogólnie
poprawione natomiast pozostała teraz nastepujaca kwestia
 a) podczas restartu zostaja procesy bsmon i uxmon - nie sa zamykane
 b) uxmon sie nie odpala (znaczy odpala ale niezgodnie z załżeniem
 (usunąc > /dev/null ze skryptu inicjujacego i mozna zobaczyc o co
biega)
 c) ja juz nie wiem co dalej z tym robic

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl