vfmg w post/postun ?

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Wto, 8 Mar 2005, 13:13:51 CET

Dnia Tue, 8 Mar 2005 08:14:44 +0100 (CET) Andrzej Krzysztofowicz
<ankry w green.mif.pg.gda.pl> pisze:

> 1. mozesz to wylaczyc w konfiguracji.
> 2. chcesz dodawac %postun w kazdym z 1000 pakietow z desktopami ?

1. Wiem, ze moge wylaczyc, ale to nie zmienia faktu, iz po
zainstalowaniu jakiegos programu nie mam go w menu, a nie zawsze jest
dostepna opcja czytania przez wm/panel whatever menu z pipe lub tez ow
wm posiada jakis wlasny mechanizm generowania menu. Druga sprawa to ze
wolalbym menu tworzone przez vfmg (jest ladniejsze, czytelniejsze i
wogole), a po 3 menu czytane z pliku sie szybciej ukazuje niz z rurki.
2. a 1000 to duzo?

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl