Jak to w th będzie ( dłuuuuugie )

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 8 Mar 2005, 13:31:02 CET

On wtorek 08 marzec 2005 10:43, Jakub Bogusz wrote:
> Tyle że w sytuacji braku czasu to, czy pakiety zalegają wiecznie w test,
> czy ready, ma małe znaczenie. I to jest większy problem.

Dlatego chcę przerzucić odpowiedzialność za zlecanie przenoszenia paczki na
osoby, które puszczają zlecenia na buildery (bo, przynajmniej w teorii,
właśnie te osoby powinny być najlepiej poinformowane odnośnie przydatności
danej paczki do przeniesienia; SOD#1 przy obsłudze ftpa). I dodać maillistę
dzięki której zainteresowani ludzie będą na bieżąco informowani o planowanych
przenosinach do 'main'.

Czyli -- przychodzę do domu, odpalam kmaila, przeglądam jakie pakiety zostały
odklikane do przeniesienia, patrzę na pld-devil, czy nie ma jakiejś dyskusji
o nich, patrzę na listę od bugtrackera, czy nie zostały otwarte jakieś bugi,
po czym odpalam automatykę i się przenosi. W większości przypadków rzecz nie
zabiera więcej, jak 5 minut.

I coraz bardziej zaczyna mi się podobać pomysł, żeby pakiety w test musiały
bezwzględnie (no, modulo security bugi) przeleżeć z tydzień przed
przenoszeniem. Primo, żeby można je rzeczywiście było przetestować, a
secundo, żeby był czas na zgłaszanie ewentualnych uwag.