SPECS: quakeforge.spec - better rc-scripts

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Wto, 8 Mar 2005, 20:18:52 CET

Dnia Tue, 8 Mar 2005 18:56:51 +0100 Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org>
pisze:

> Z prawami jakiego użytkownika działają te serwery?
> Jeśli roota, to jest to niedopuszczalne.
> I wtedy naprawdę lepszy brak skryptów ułatwiających "strzelenie sobie
> w nogę".
> Czepiałem się zestawienia usunięcia z komentarzem.

Wiem, czego sie czepiales. Sprawa wyglada tak:
w chwili obecnej ruszane one sa jako root (z rc-scripts), nie bede
sciemnial ze znam sie na skryptach startowych i wiem czy/jak uruchomic
usluge z innego niz root konta. Wczesniej usunalem te skrypty bo podczas
testowania serwerow tylko mnie draznily i doszedlem do wniosku ze je
wypie***** bo mi tylko przeszkadzaja i nie ulatwiaja niczego, tak tez
zrobilem. Dlatego tez, pozniej byl ten komentarz odnosnie skryptow ktore
nieco poprawilem ale juz nie zaktualizowalem speca.

Jesli chodzi o moje zdanie odnosnie tychze skryptow to mogloby ich
wogole nie byc, poniewaz na desktopie nie chce miec uruchamianego
servera przy kazdym starcie a wylaczenie ich rownaloby sie w zasadzie z
nieposiadaniem ich wogole. Samo "odpalenie" serwera jest duzo
wygodniejsze "z palca" i daje wiecej mozliwoscie (jak dla mnie).

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl