Zależności man

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 10 Mar 2005, 21:02:32 CET

On Thu, Mar 10, 2005 at 05:33:17PM +0100, Cezary Krzyżanowski wrote:
> Witam
>
> Własnie świeżutki system mam i nie działa domyślnie man, brakuje bzipa2
> w zależnościach.

Znane, ale nikomu się nie chciało ruszyć.

Sugeruję zmienić na gzipa - i tak mamy w pakietach dystrybucyjnych
gzipowane.

Czyli do man.config:
COMPRESS        /bin/gzip
COMPRESS_EXT    .gz

PS. z tego co widziałem przeglądając users - już jest pierwsza ofiara
zastąpienia naszego /etc/services przez wersję z IANA bez dodatkowych
wpisów spoza IANA.
Łata dodająca potrzebne wpisy jest i czeka na uaktualnienie
(SOURCES/setup-services.patch)
BTW: z powodu zastąpienia tabów spacjami nowe services urosło z 440kB do
620kB