eagle-light

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 10 Mar 2005, 22:26:10 CET

Spłodziłem nowego speca. Buduje się ladnie, ale się nie uruchamia z prostej
przyczyny. Program przy pierwszym starcie szuka pliku freeware.key, ktory w
zrodlach jest obok pliku binarnego. Ja go przeniosłem
do /usr/share/eagle-light/ Samemu można go sobie znaleźć ale...  eagle potem
tworzy plik licence.key... tzn. próbuje bo user nie ma praw do /usr/bin/

Nie chcę nic robić na siłę, więc proszę o sugestię jak to rozwiązać.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:0x3C1FB   Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics