kernel + nagłówki

Przemysław Staniszewski ihi.marzyciel w wp.pl
Nie, 13 Mar 2005, 11:08:02 CET

On Sun, 13 Mar 2005 00:47:50 +0100
Przemysław Staniszewski <ihi.marzyciel w wp.pl> wrote:

> Rozumiem teraz już, widziałem gdzieś tutorial w pdf o kompilacji jądra i
> tam była wytłumaczona kwestia z symlinowaniem. Hmm błędnie.
>
> Pozdrawiam i dziękuję za wyjaśnienie wątpliwości.

 Nie mniej jednak pozostają pewne wątpliwości. Otóż jak zwrócono mi uwagę:
/usr/src# rpm -qf /usr/include/linux/limits.h
linux-libc-headers-2.6.10.0-1
/usr/src# diff -ruN /usr/include/linux/limits.h /tmp/limits.h
/usr/src#
i jest to ten sam plik. Przyjmijmy sytuację że instaluję nowę jądro z
plikiem limits.h różnej zawartości od tego z linux-libc-headers. I ze
względu na zawartość pliku lepiej by było by jądro się skompilowało z
plikiem z paczki, z której przyszło czy z llh? Oczywiście najlepiej
uaktualnić odpowiedni pakiet z netu, ale co gdy nie posiada się
możliwości dostępu a posiada się nowy xxx-source.rpm, z którego można
zbudować sobie jądro. Ciekaw jestem czy dużo innych plików też jest
wykorzystywanych.. można sprawdzić.

Generalnie właśnie zastanawiam się nad opisanym wyżej przypadkiem. Czy
budując własny pakiet powienienem uniezależnić proces budowania od
zawartości z llh czy pozostawić jak jest bez ewentualnego poprawnego
przebiegu kompilacji w przypadku różnej zawartości tych plików?

Pozdrawiam.