mozilla-firefox-devel

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 14 Mar 2005, 00:28:28 CET

On Mon, 14 Mar 2005, Artur Flinta wrote:
> Jako, że stara mozilla została wyrzucona na śmietnik historii a pałeczkę
> przejął firefox,

Kłociłbym się...
Moja przygoda z firefoxem skończyła się, bo...mozilla jest wygodniejsza
(IMO) i na maszynach wielo-userowych lepiej się sprawdza.

> to moja propozycja jest taka, by dorobić do firefoxa pakiet devel dzięki
> któremu będzie można mielić pakiety które do tej pory wymagały mozilli
> (galeon, devhelp) przy użyciu firefoxa. Nie będzie trzeba wtedy trzymać
> dwóch dublujących się rzeczy, mozilli do kompilacji i firefoxa do
> reszty. Uprzedzając od razu pytania, tak galeon jest przystosowany do
> kompilacji z firefoxem.

Kwestia wydzielenia z mozilli takich rzeczy, które są wymagane do
kompilacji...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost