SPECS: libexo.spec - updated to 0.3.0 - removed BR dbus (not neede...

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Pon, 14 Mar 2005, 11:47:03 CET

On Mon, 14 Mar 2005 11:32:39 +0100
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> napisał(a):

>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> WTF???

No właśnie, wyjaśni mi ktoś o co chodzi z tym ??
Bo mam ten sam problem:
Wszędzie w specach gdzie jest szukanie locali /usr/lib/rpm/find-lang.sh
scieżka to zwraca na końcu:

Error: international files not found !

i zawsze musze to zakomentować. Tak samo jest w przypadku gdy w specach jest
takie coś:

rm -r $RPM_BUILD_ROOT%{_datadir}/locale/no

I zawsze na tym stoi, jakoby nie może znaleźć tego katalogu. A w źródłach do
paczek nie ma katalogów locale. I też zawsze musze toto zakomentowywać.

Czegoś mi brakuje czy co ?

Pozdrawiam PawciooS