[ac-ready] xfce i brakujące Requires: gtk2+ >= 2.6

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Pon, 14 Mar 2005, 17:34:36 CET

Jak miałem okazję przekonać się na własnej skórze, nowe xfce zbudowano
na nowym gtk2+-2.6. Proszę jednak o uwzględnienie tej informacji w
specu, gdyż jej brak dopuszcza aktualizację xfce (wcześniej używałem
4.1.99) nie wymagając przy tym aktualizacji gtk2+ (miałem 2.4).

To niedopatrzenie powoduje niedziałanie komponentów xfce i objawia się
błędem następującej treści: undefined reference to g_return_if_fail_warning

--
Strona domowa: http://www.zaskorski.net # JabberID: pmz w jabber.org