Zmiana supportu dla sparc i alpha w Th

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 17 Mar 2005, 15:19:34 CET

On środa 16 marzec 2005 18:05, Mariusz Mazur wrote:
--ciach--

Dziwne. Kompletny brak reakcji. Dobra, to ja wydzielam i386 (ej, niech mi ktoś
da builder na to, może być wolny jak cholera, sparc i alpha i tak prędkością
nie grzeszą), sparca i alphę do osobnej automatyki i stawiam na tym
równolegle systemy na gcc3.4 i kompletnie bez nptla (może w ogóle pojedyńczy
glibc bez tlsa?). No i wywalam do jakiegoś podkatalogu na ftpie. Tylko
wymyślę jakąś seksowną nazwę na to :)