gradm for grsecurity

Przemysław Staniszewski ihi.marzyciel w wp.pl
Czw, 17 Mar 2005, 17:59:22 CET

On Wed, 16 Mar 2005 11:02:21 +0100
Zbyniu Krzystolik <zbyniu w geocarbon.pl> wrote:

> Mniej wiecej Sun, Mar 13, 2005 at 09:41:06PM +0100, zainteresowany Przemysław Staniszewski rzekl:
>
> Ten numer zmienia się co ileś wersji, musi odpowiadać spodziewanemu
> przez kernel/gradm

ok wiec trzeba zmienić by w distro było 12.

> Ale to generuje politykę na podstawie learning.logs, jeśli jest pusty,
> to i polityka jest wątpliwie rozbudowana.

hmm nie doczytałem mam niezbyt sprawny dysk więc trochę straciłem
zainteresowanie do czegokolwiek skoro mi się sypie

j.w.

ps. przydał się patch z załącznika?
--
PS