Hurra, pozbyłem się gniota (OOo z paczki PLD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 17 Mar 2005, 23:50:32 CET

On Thu, Mar 17, 2005 at 11:35:45PM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> 1. próba usunięcia wiersza: wypieprza się cały OO
> 2. próba przesunięcia części arkusza (drug&drop lub cut&paste): to samo

Która wersja OOo? W 1.1.4 coś podobnego było poprawione (na pewno SEGV
przy usuwaniu niepustej kolumny).

> Tylko, czy aby o to chodzi, żeby zamiast z paczek dystrybucyjnych co
> większe kawałki oprogramowania instalować ręcznie z oryginalnych
> binarnych instalatorów/tarballi? U mnie jest to OpenOffice, Firefox
> i Java (no tu sytuacja zrozumiała -- chore licencje).

Firefox to aktualnie nadaje się tylko do instalowania w ~ użytkownika.
Każdego z osobna.