Hurra, pozbyłem się gniota (OOo z paczki PLD)

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Pią, 18 Mar 2005, 10:01:18 CET

> Tylko, czy aby o to chodzi, żeby zamiast z paczek dystrybucyjnych co
> większe kawałki oprogramowania instalować ręcznie z oryginalnych
> binarnych instalatorów/tarballi? U mnie jest to OpenOffice, Firefox
> i Java (no tu sytuacja zrozumiała -- chore licencje). U innych zdaje się
> TeX. Jeszcze coś?

Zwalona kompilacja QT lub KDE co powoduje okazjonalne zamykanie się serwera X
przy w KDevelop oraz Cervisia (i pewnie wszystkich innych programów z KDE
które wywołują zwykłe polecenia i potem próbują przerwać ich działanie).

QT/KDE rekompilować mi się nie chce..... na razie nie używam przycisku
"stop" (przerwanie procesu gcc) w kdevelop i "cancel" ( przerwanie procesu
cvs) w cervisia.

pzdr,
Łukasz