Hurra, pozbyłem się gniota (OOo z paczki PLD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 18 Mar 2005, 10:30:30 CET

On czwartek 17 marzec 2005 23:35, Jacek Konieczny wrote:
> Co się dzieje w PLD, że z takich pakietów wychodzą nam zwykle buble?
> Jakoś inni umieją to kompilować tak, aby działało... A może pogodzić się
> z tym, że dużych pakietów nie dajemy rady z robić (rozumiem tych co się
> ich nie tykają z powodu braku zasobów) i uznać z normalne instalowanie
> ich z zewnątrz?

Ja mam wrażenie, że tym, co to robią, to wystarcza działający oowriter, a już
z całą resztą to im się nie chce bawić (wolą uxa zainstalować).

Acz to nie dziwota, bo to jest mocno powalony kawałek softu. Przydałoby się
trzymać kciuki za to, że ooo2 będzie lepsze.