Hurra, pozbyłem się gniota (OOo z paczki PLD)

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 18 Mar 2005, 11:10:08 CET

On Thu, Mar 17, 2005 at 11:35:45PM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> 1. próba usunięcia wiersza: wypieprza się cały OO
> 2. próba przesunięcia części arkusza (drug&drop lub cut&paste): to samo
> 3. cut&paste komórek -- zamiast zastąpienia komórek docelowych, to
> komórki są rozsuwane w dół rozwalając cały arkusz

Ktorego OOo uzywales? Przeciez ten co lezy w ready ma to poprawione...

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org