SPECS: beecrypt.spec - s/javaglue/java/ (Gentoo's unification of U...

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 20 Mar 2005, 11:31:38 CET

On niedziela 20 marzec 2005 11:07, Jakub Bogusz wrote:

> Celowo nazwa była inna - tutaj java nie wymaga jdk.

Ale wymaga gcc-java. Imho wygodniej jest, ja się ma jeden bcond na brak rzeczy
javowych (jeden na dokumentację niezależnie od sposobu jej generowania, etc).
Dunno, może reszta uważa, że lepiej jest
java/jdk/javaglue/javabindings/javafooshmoo.