gtk2-theme-engine-qt

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 20 Mar 2005, 16:14:49 CET

Jak w temacie, jest jakaś metoda żeby nie pozwolić gnomowcom na
instalację tego pakietu albo żeby przy wybraniu jako theme sprawdzał,
czy jest załadowane KDE i nie wypieprzał profilu gnomowego?

Dzisiaj mnie kobieta moja prawie ukatrupiła za to.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>