Obsoletes dla starych modułów PHP

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 21 Mar 2005, 16:50:24 CET

On Tue, 15 Mar 2005, Jakub Bogusz wrote:
> Te moduły mają zupełnie różne API.

Owszem, ale dają podobną funkcjonalność.

Ja tego nie robiłem, ale człowiek, który chciał ode mnie ten moduł
twierdził, że poprawienie strony zajęło mu kilka minut. Nie wiem ile w tym
prawdy, nie wgłębiałem się.

> Równie dobrze można dać Obsoletes w php-common.

Tu się nie zgodzę.
Jeżeli mam coś co dostarcza podobną funkcjonalność, choć może w trochę
inny sposób - lepiej dać takie obsoletes, a nie na php-common.

> Wg manuala do php xslt został przeniesiony do PECL, ale na pecl.php.net
> go nie znalazłem...

Też szukałem - nie go tam.

> BTW - co z resztą modułów PHP4 usuniętych w PHP5? By się przydało jakoś
> umożliwić uaktualnienie z 4 do 5.

To jest problem, bo przeważnie się takie rzeczy uzupełnia w momencie gdy
się natyka na taki problem...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost