wspaniały kernel na ppc

Wojciech 'Sas' Cięciwa cieciwa w dzp.ntt.com.pl
Wto, 22 Mar 2005, 09:27:24 CET

Dnia 22-03-2005, wto o godzinie 00:16 +0100, Jakub Bogusz napisał(a):
[...]
> [1] i co z tego, jak w dystrybucyjnym 2.6 obsługa altiveca jest wyłączona.
> Dlaczego??? Żeby zniechęcić użytkowników *Maców do PLD (albo odwrotnie)?
> W 2.4 jest włączona.

A ile mam(y) trąbić, żeby ktoś kto zna PPC raczył popatrzeć na konfigi ?
Czy też trzeba Wam zostawić domyślne, to wtedy ktoś ruszy tylną część
ciała i je sprawdzi??

Pozdrawiam.
				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa - Member of PLD Team                     }
{e-mail: cieciwa w dzp.ntt.com.pl, http://www.republika.pl/cieciwa }