Czy są budowane pakiety dla AC?

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 22 Mar 2005, 15:46:51 CET

On Tue, Mar 22, 2005 at 11:07:43AM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> To może daj listę tego czego brakuje. Najlepiej jakby taka lista co
> jakiś czas się tu pojawiała. Tu, na listach, a nie gdzieś na HTTP, żeby
> wszyscy wiedzieli na bierząco, a nie kiedy sobie przypomną że "gdzieś
> coś takiego było".

Lista:

1. Brak mojego czasu do pelengo zanalizowania tego co jest w ready i do
   spojnego przeniesienia do main

Jacys chetni? ;-) (zrobie to w koncu....)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org