Zależności dbus

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Wto, 22 Mar 2005, 20:43:21 CET

On Mon, 2005-03-21 at 13:07 +0100, Marcin Krzyżanowski wrote:

> ????
> bo tak ? zaleznosc od twm'a jest z xinitrc jesli o to chodzi, przykro
> mi tak jest chociaz twm nie jest konieczny do uzywania xinitrc to tak
> juz jest bo jest standardowych wm'em uruchoamianym chyba.

Nie czepiałem się zależności xinitrc->twm (to już nieraz było
wałkowane), tylko tego że w efekcie twojego requiresa w builderowym
chroocie po zależnościach dociąga się połowa X-ów -- a twm akurat był
jaskrawym przypadkiem czegoś zbędnego.

Już poprawione, więc EOT.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>