mirror w tasku...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 23 Mar 2005, 00:32:02 CET

On Tue, 22 Mar 2005, robert j. wozny wrote:
> Jaka jest aktualność mirrora w tasku ?

Dobra.
Choć nie ma wszystkich arch.

> czy po tych wszystkich zmianach, przenosinach i innych task się
> uaktualnia ?

Nic mi o tym nie wiadomo, żeby były problemy. Jeżeli są to poproszę na
priv :)

> (ps. i chyba ftp.task.pld-linux.org nie działa 8-/)

No nie działa, bo miałem problemy z dostępem do svn (moje problemy, nie
ogólne ;) ), więc nie dopilnowałem sprawy. Dobrze, że mi przypomniałeś,
jutro dokończę sprawę. :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost