padający cvs, ginące commit logi

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Czw, 24 Mar 2005, 00:47:21 CET

In article <4241E020.8030200 w pld-linux.org> you wrote:

> Ja potwierdzam, że ostatnich moich commitlogów nie widziałem - ale ja
> czytam przez newsy - więc myślałem, że to wina bramki newsowej...

Bramka łyka wszystko (no prawie wszystko, bo czasem cleanfeed może
coś wydziabać) co idzie mailem na listwe mailową.
Swoją drogą kto się teraz opiekuje grupami mailowymi, bo miałbym pare
requestów związanych z bramką?

Przy okazji, bo rzadko czytam grupę i jestem mocno nie w temacie, co się
stało z updatami do AC, ostatni mam z 24 stycznia, to troche dawno było...

--
[ ŁT ]