samotne katalogi - aktualny upgrade z ready

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 25 Mar 2005, 22:24:37 CET

Dnia 19-03-2005, sob o godzinie 11:55 +0100, Tomasz Pala napisał(a):

> Stary rpm informował, gdy nie mógł usunąć katalogu ze względu na
> istniejącą (jeszcze - kolejność odinstalowywania) zawartość. Nowy to
> olewa. Czyli masz po prostu śmieci.

> Nie uruchamiaj mozilli z roota, to tego nie stworzy.

własnie skasowałem te katalogi i dałem reinstall mozilli-*
w wyniku tego:

/usr/share/mozilla/chrome/overlayinfo/browser nie należy do żadnego
pakietu
/usr/share/mozilla/chrome/overlayinfo/browser/content nie należy do
żadnego pakietu

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl