mirror w tasku...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 26 Mar 2005, 13:36:40 CET

On Sat, Mar 26, 2005 at 01:44:31 +0100, Łukasz 'LCF' Jagiełło wrote:

> ? Jaka dłubanina ? Zmiana zawartości jednej linijki / dodanie jednej i
> zakomentowanie poprzedniej ?

Plus ubicie wiszących poldków, które odpaliły się z crona.
Plus wywalenie 100 maili od crona.
Plus zmiana nazw katalogów z indeksami w .poldek-cache, żeby nie ciągnąć
w koło 10MB (jasne, mogę sobie polinkować, grunt to niezawodność).
Plus upgrade indeksów.

Powiedz no mi, iloma instalacjami PLD się zajmujesz na codzień? Bo ja
mam ich kilkanaście na produkcji (i stały przyrost, szykują się 2 nowe),
gdzie NIE MA PRAWA się nic wypieprzyć.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/