Firefox 1.0.2

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 26 Mar 2005, 21:55:05 CET

On Sat, Mar 26, 2005 at 09:45:08PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Do d... takie dzialanie, jak ustawiasz per system, a nie per user...

Taki jest cały firefox. Przy pierwszym uruchomieniu z użytkownika, nawet
jeśli był poprawnie zainicjowany w systemie:

$ mozilla-firefox
*** ExtensionManager:_updateManifests: no access privileges to application directory, skipping.
*** ExtensionManager:_updateManifests: no access privileges to application directory, skipping.

"no access privileges" przy próbie zapisu do /usr/lib/mozilla-firefox/cośtam.