X11-driver-firegl

Nie, 27 Mar 2005, 18:47:20 CEST

On Sunday 27 of March 2005 10:38, havner wrote:

> Nie, bo amd64 malo kto uzywa, a jeszcze mniej radeon na niej i wszystcy
> beda sobie budowal na 686 i amd64 nikt nie poprawi w ten sposob.
Zastanawia mnie to, że przy ghc i poprawce undefine dodającej ExclusiveArch
wywalające alphę (bo się nie chciało nikomu poprawić) mówiłeś zupełnie co
innego - zgadzałeś się na takie EA:

cyt: ,,
On Fri, Nov 26, 2004 at 11:43:17PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Wypadało by być konsekwentnym (czy to wcześniej, czy z nowym pomysłem).
Czyli
> podsumowując - od dziś używany EA jak coś się nie buduje gdzie przyczyna
> złego działania, nie działanie czy poprawka jest nieznana bądź nietrywialna?
> [1]

Nie jest to nowosc, tego typu praktyki juz byly stosowane, nie przeze
mnie. Wtedy nie miales nic przeciwko.
''

Jak to w końcu jest?

ps. wątek w okolicy
http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@pld-linux.org/msg27158.html
(flamy itp w tym wątku należy pominąć)
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/