X11-driver-firegl

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 27 Mar 2005, 19:30:23 CEST

Dnia 27-03-2005, nie o godzinie 18:54 +0200, havner napisał(a):

> geez, afere robicie, to jakis prosty blad jest z src.rpm'em,
> (odpowiadajac na pytanie arkam w tym watku) zablokowalem zeby ktos na
> szybko spojrzal liczac ze sprawa sie szybko rozwiaze, z ghc jakos troche
> osob powaznie walczylo i sie nie udalo (tam byla kwestia ghc, tu jest u
> nas cos w specu).
>
> Ktos to amd64 chyba w koncu ma i to byl taki maly sygnal by ktos
> sprawdzil.

Ja się wcale havnerowi nie dziwię, ta paczka powinna blokować do skutku,
skoro chcemy w końcu AC wydać, to nie ma prawa zostać taki bubel jak EA
na sterowniki do drugiej pod względem popularności rodziny chipsetów
graficznych. Jeśli ma zostać AC bez tego to IMO powinniśmy zrezygnować w
ogóle z desktopów w PLD albo w ogóle z amd64. Nie róbmy sobie sami
antyreklamy.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>