kde 3.4 do przemiałki

Pon, 28 Mar 2005, 16:26:16 CEST

On Monday 28 of March 2005 16:06, havner wrote:
> Jeszcze przydalaby sie gwarancja konkretnej osoby (Ciebie, lub kogos
> innego) ze bedzie poprawial to jesli sie nie bedzie budowac (np na
> innych arch niz x86)
Myślisz, że jakiś jeleń się znajdzie? Jeszcze nie widziałem by ktokolwiek  i
kiedykolwiek deklarował się w ten sposób w PLD.

btw. kto jest gwarantem dla nowego gnome?

> lub dzialac poprawnie (problemy z autoreqdep, i18n
> ktore moze okazac sie nie zrobione tak jak byc powinno). Mam dosc z
> zostawaniem w polowie nieskonczonej roboty (bo osoba odpowiedzialna jest
> szczesliwa majac np kdebase+kdeutils na i686, reszte ma globoko)
U mnie jest przebudowane całe kde 3.4 na athlonie (i częściowo i686) oraz ppc.
Na tych arch jestem w stanie poprawiać, gwarancję daję tylko za opłatą ;)

Nic, może być i 3.3 w Ac.
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/