applnk --> aplikacje

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pon, 28 Mar 2005, 16:44:52 CEST

Oglądając nasze menu zauważam trochę nieprawidłowości z trafianiem do
odpowiedniego menu/podmenu aplikacji.
Przed wydaniem Ac warto by było się temu dokładniej przyjrzeć.

Ja poprawiłem trochę plików .desktop, ale nie podbijałem speców.
1. vncviewer (paczka vnc)
2. tvtime
3. kurd
4. kwebget

Na przykład teamspeak (ts2.spec) jest w dwóch katalogach w  menu (Games oraz
Multimedia. Z tego co wiem i wyczytałem w opisie, to ta aplikacja ani nie
jest grą ani aplikacją multimedialną. Bardziej mi to przypomina cos w rodzaju
voip, więc chyba warto by ją tam przerzucić. Mogę to zrobić, ale czekam na
uwagi.

Poniższe aplikację warto przenieść
Emilia Pinbal --> z Games do Games\Arcade
skijump --> z Games\Board do Games\Arcade
Sound tracker --> z Multimedia do Multimedia\Editing
xmms --> z multimedia do Multimedia\playback
gqradio --> z multimedia do Multimedia\tuners

Krusader jako root mode jest w dwoch katalogach (Administrations Tools) oraz
(System Tools). Tak byc powinno?

Prosił bym o uwagi i ewentualne sugestię, bo nie chcę nic robic na siłę.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:0x3C1FB   Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics