kde 3.4 do przemiałki

Pon, 28 Mar 2005, 19:07:29 CEST

On Monday 28 of March 2005 17:30, havner wrote:

> Nadal nie rozumiesz, co nie jest zrobione to sie okaze jak na buildery
> pojdzie, i wtedy musze miec kogos ktos sie tym opiekowac bedzie.
havner, czego nie rozumiem? Wiem o co Ci chodzi i mówię, że ja tego
warunku ,,gwarancji'' spełnić nie mogę bo nie z tego żyję - natomiast w
odpowiedzi częstujesz mnie tekstami o FC (Averne  z kolei o Auroxie).

Jeszcze apropos:
,,W cvs tak, ale praca nad wydaniem distro polega troszke na czym innym,
szkoda ze do dzis nie mozesz tego zrozumiec.''

Sedno tego jest w tym, że ja _nie zajmuje się_ wydaniem AC. To jest działka
RMa, w której jedną z ciągłych prac jest stopowanie (tak jak prawdopodobnie w
przypadku KDE 3.4 będzie - bo nie ma szans by ktoś ,,gwarantujący'' się
znalazł) zapędów developerów. Natomiast ostatnio zamiast konkretnych dyskusji
(patrz choćby merytoryczne wypowiedzi qboosha czy adgora w tym wątku) są
przepychanki, masa paskudztw i nadinterpretacji po to by coś tam dowieść i
postawić na swoim.

Dla mnie wątki jak ten, gdzie pada propozycja, pojawiają się merytoryczne
komentarze jest super - przynajmniej _wiadomo_ co jest jeszcze do zrobienia i
jakie warunki trzeba spełnić. Flamy zupełnie nie pomagają (chyba, że osobie
flamującej), a tylko psują całą atmosferę.

EOT, niech temat ,,co jeszcze w kde?'' wróci na pierwsze miejsce.
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/