[ac-ready] Kernel AMD64 twardy zwis przy większym obciążeniu.

Przemysław Stanisław Knycz pknycz w kolnet.com.pl
Wto, 29 Mar 2005, 12:55:26 CEST

Witam!

Miałem spore problemy z AMD64 i płytą epox na wszystkich Uniksowych
systemach. Problem wyglądał następująco:
1) włączona sieciówka onboard (Marvell)
2) większy ruch po lanie/większe obciązenie maszyny
Twardy zwis.

Wymieniłem na 3c90x i probleym się skończyły (sieciówka onboardowa
wyłączona), na internecie znalazłem trochę postów że to właśnie
sieciówka psuje. No i dzisiaj wrzucam kernel 2.6.11.5 z ac-ready i
zaczynam kopiować scp pliki (po 50MB), maszyna umiera twardym zwisem,
wrzucam stary kernel 2.6.8 i... wszystko działa.

Ma ktoś podobne problemy?

Zdrówko.

--
 . m a i l t o  pknycz a t kolnet d o t com d o t pl .
| Przemysław Stanisław Knycz, JID: djrzulf w kol.net.pl |

Wiadomosc ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który jest jej adresatem i moze zawierac poufne i/lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest jakiekolwiek przegladanie, przesylanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjecie jakichkolwiek dzialan odnosnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niz zamierzony adresat. Jezeli Panstwo otrzymali przez pomylke te informacje prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i usuniecie tej wiadomosci z wszelkich komputerów.