plip.c vs amiga

l00natyk majkl w op.pl
Pon, 2 Maj 2005, 05:47:35 CEST

Mam takie pytanie nie związane z PLD:

1. http://www.celebris.net/~l00natyk/magplip2.2.c

2. http://www.celebris.net/~l00natyk/magplip_new.c

W zamierzchłych czasach był driver dla linuksa (kernel 2.2.x) który po
zainstalowaniu umożliwiał komunikowanie się z komputerem amiga za pomocą
TCP. Oczywiście także dla amigi była odpowiednia wersja kompatyilna z
wcześniej wymienionym driverem dla linuksa. Całość można było ściągnąć z
aminetu. Czasy się zmieniły i na dzień dzisiejszy mamy kernel 2.6.11.8 i
niestety stary driver nijak się nie da skompilować. Postanowiłem
wychwycić różnice i nanieść je na plik plip.c dla kernela 2.6.11.x i
poniekąd mi się udało leczy tylko częściowo. Połączenie można spokojnie
ustanowić i dane idą lecz niestety 5kb/s i obydwie maszyny strasznie się
dławią. Normalnie transfer powinien być w granicach 40kb/s i nic się nie
powinno dławić. Może ma ktoś jakiś pomysł i mógłby mnie naprowadzić
gdzie szukać przyczyny?

--
Z klasą trzeba się urodzić, albo za ciężkie pieniądze kupić jej pozory.
Danielle Steel: Teraz i na zawsze (New and Forever)