rpm z AC-branch, gcc4..

Bob Budowniczy build w kompuart.pl
Pon, 2 Maj 2005, 17:52:49 CEST

Witam,

Czy gcc4 bedzie w pld 2.0? Przegladalem liste[1] i zastanawia mnie ten
fakt. W tej chwili mam zainstalowane 'gcc-4.0.0-0.20050305.7' i rpm z
AC-branch sie nie kompiluje na nim. Nie moge znalesc granicy, gdzie jest
Ra, Ac, Th. Jest AC-branch, ale nie wszytko tam jest, jest DEVEL, ale
tez nie wszedzie tam jst ruch.

Problem mam taki, ze pracuje nad webminem, wprowadzilem zmiany do rpm'a,
chce zrobic patch'a ale nie wiem przeciwko czemu: AC-branch, DEVEL, HEAD?
Troche tu klamie, poniewaz widze[2] z czego sie rpm budowal, ale
strasznie mglista jest dystrybucja PLD po stronie cvs'u.

Skoro rpm dla AC poszedl z AC-branch, na jakim gcc powiniemem go
budowac? Z tego co widze[3] to gcc 3.3.5, to jak? powineniem downgrade
robic bo w Ac nie bedzie gcc4, czy przyjzec sie tym bledom (w tej
chwili chcailbym zamknac temat webmin'a, a tu sie takie drzewo
zaleznosci/bledow robi)

Referencje
 1. http://lists.pld-linux.org/pipermail/pld-devel-pl/2005-May/128041.html
 2. http://src.ac.pld-linux.org/~buildsrc/queue.html