Press Return to acknowledge the previous 6 paragraphs.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 3 Maj 2005, 12:49:32 CEST

Ale temat, ciekawe czy załapałeś się na jakieś filtry antyspamowe.

On Tue, May 03, 2005 at 12:20:30PM +0200, Bob Budowniczy wrote:
> Witam,
>
> Buduje rpm z PLD (AC-branch) na maszynie okolo Fedorowej (niby FC2, ale
> to jakis `ClarkConnect'. Budujac go proces zatrzymal sie abym wcisnal
> "Return" (jak widac na zaloczonym obrazku), wiecie moze jak to ominac,
> ale "na stale" (mam na mysli patcha do rpm-build, lub ./builder), co by
> sie stalo gdyby ktos to wrzucil na builder? Czy waszym zdaniem lepiej
> niech leci dalej, czy obecna sytuacja (taka pauza) jest "lepsza"?

Poprawka jest na swoim miejscu - w pakiecie gettext.
W makrze nie da się tego obejść, bo gettextize chciało czytać z /dev/tty,
a nie stdin.
gettexta z FC nikt na buildery nie będzie wrzucał.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/