SPECS (RA-branch): clamav.spec - damn binutils bug again, disabled...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 4 Maj 2005, 00:56:37 CEST

> A konkretnie?

Konkretnie to nie mam odnosnika do konkretnego buga :( Sprawa wyglada
tak, ze jak usilowalem zrobic nowsze uClibc dla Ra jakis czas temu, to
na alphie za cholere nie chcialo stripowac niektorych plikow.
Wygooglalem wtedy odnosnik do buga w binutils ktory to powodowal.
Niestety bylo to zbyt dawno, a teraz nie moge go znalezc ponownie. Teraz
clamav sypie sie mi w identyczny sposob jak wtedy uClibc, a wszelkie
zapytania do googla jakie w tym temacie wymyslilem kierowaly mnie do
bugow w binutils powodujacych problemy ze strip na alphie, niestety
wszystko bez konkretnych wskazan do bug reportow :( Chwilowo wylaczylem
strip zeby sie wogole na alphie budowalo. Jak cos
znajde/poprawie/naprawie/uaktualnie/whatever to revertne ten commit.

M.