SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Śro, 4 Maj 2005, 10:59:02 CEST

Dnia 04-05-2005, śro o godzinie 10:51 +0200, Marcin Doliński napisał(a):
> Jego problemem jest to, że:
> a) nie czyta list i nie wie, że dostaje zjebki,
> b) nie używa własnego środowiska testowego przed commitem,
> c) zamiast spytać jak coś zrobić to kombinuje jak koń pod górę.
Racja :)

> A myślałem, że pracujemy w grupie... Jeżeli powyższe 3 punkty nie zmienią się
Wiesz, czasami (mnie na przykład), aż głupio się pytać o niektóre
rzeczy, no ale w końcu nikt nie wie wszystkiego, no i masz rację,
jesteśmy po to, żeby sobie na wzajem pomagać :)

> przez najbliższe 7 dni, sam będę wnioskował o -w. Oczywiście przez CDG.
No to przez najbliższe 7 dni nie będzie commitów paszczusa ;)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org