SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Śro, 4 Maj 2005, 10:52:18 CEST

Dnia 04-05-2005, śro o godzinie 00:44 +0200, Jakub Bogusz napisał(a):
> A może by tak w końcu zbudować ten pakiet u siebie i doprowadzić do
> porządku, zamiast próbować na ślepo kolejnymi zleceniami?
> Nadal są niespakietowane pliki, a dane są w nieistniejącym katalogu.
To ja do dorzucę kilka rzeczy:
1. Nie wiem, czy dobrze mi się wydaje, ale jaki jest sens np.
--enable-amulecmd, jeśli nie ma --enable-daemon ?
2. Dobrze by było włączyć budowanie wszystkiego co się da po za
eksperymentalnym --enable-amule-gui
3. Podzielić na subpakiety. Nie wiem, czy innym to przeszkadza, ale np.
ja chcę mieć tylko monolityczną wersję aMule i nie mam ochoty instalować
xchata (a takie R powinno być ze względu na
%{_libdir}/xchat/plugins/xas.pl).

Mam nadzieję, że paszczus to poprawi, a jeśli nie, to ja się tym zajmę.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org